środa, 16 października 2013
domek i rakieta w Logo
Informatyka - podstawy programowania - domek i rakieta
oto kwadrat :bok
powtórz 4[np :a pw 90]
Już
wywołanie procedury
kwadrat 40
oto prostokąt :bok1 :bok2
powtórz 2[np :bok1 pw 90 np :bok2 pw 90]
Już
wywołanie procedury
prostokąt 40 120
prostokąt 120 40
oto trójkąt :bok
powtórz 3[np :bok pw 120]
Już
wywołanie procedury
trójkąt 120
oto domek :a
prostokąt :a*3 :a
np :a pw 90 pod np :a/3 lw 90 opu
kwadrat :a/3
pod np :a*2 lw 90 np :a/3 pw 90 opu
pw 30 trójkąt :a
lw 30 ws :a*3
Już
wywołanie procedury
domek 60
Teraz napiszmy procedurę rysowania domku z dwoma okienkami.
oto domek2 :a
prostokąt :a*3 :a
np :a pw 90 pod np :a/3 lw 90 opu
kwadrat :a/3
pod np :a
opu kwadrat :a/3
pod np :a
lw 90 np :a/3 pw 90 opu
pw 30 trójkąt :a
lw 30 ws :a*3
Już
wywołanie procedury
domek2 60
A teraz narysujmy rakietę.
oto rakieta :a
domek2 :a
np :a lw 180
trójkąt :a
pw 180 ws :a pw 90 np :a lw 90
trójkąt :a
lw 90 np :a pw 90
już
wywołanie procedury
rakieta 60
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.